Op Twitter:

zondag 26 mei 2013

Muziek op zondag

Het is een kunst om op Twitter en Facebook inkomende berichten te filteren. Ik hoef niet alles te lezen, zien of horen. Maar soms loont het om wèl te klikken, kijken of luisteren. Van bepaalde mensen weet je dat ze meestal interessante info posten. Gelukkig kwam ik op die manier de video van Agnes Obel tegen. Na luttele seconden luisteren zocht ik de cd op Spotify op. Mooi, zeg. Wat komt er toch veel fraais uit Denemarken.


(Met dank aan Monique V. op Facebook)

2 opmerkingen:

  1. Dat zie en lees ik nu pas. *bloos*, dank :) Denemarken ja, Noorwegen en Zweden ook! Ken je Anna Ternheim? Vooral haar 'naked' versions, bijv. de acoustische versie van Separation Road, prachtig ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, meteen iPad erbij gepakt en Spotify aan. Ik zie daar geen volledig album van haar, maar wel losse nummers. En mooie hoesjes. Bedankt! Hou ik van.

    BeantwoordenVerwijderen